Antwoord van owayo:
Beste klant, de 30% expresstoeslag wordt berekend voor een spoedproductie, waarbij wij jouw bestelling versneld produceren hoewel hier eigenlijk geen productiecapaciteit meer voor is. Dit versnelde proces zorgt ervoor dat wij op een (veel) vroegere datum kunnen verzenden. Helaas zal het je niet ontgaan zijn dat er in de wereld de afgelopen tijd ontwikkelingen gaande zijn die er voor zorgen dat vele logistieke ketens en internationale bezorgdiensten te kampen hebben met vertragingen. Dit is bij onze bezorgdiensten niet anders. Zulke vertragingen zijn een geval van overmacht- Wij kunnen dus wel sterk versneld verzenden, maar als er daarna onderweg nog vertragingen optreden is dit iets wat buiten onze handen ligt.
Antwoord van owayo:
Beste klant, wij voeren ons eigen merk professionele custom made sportkleding. Net zoals bij alle andere merken staat ook bij ons ons merklogo op onze producten. Buiten het feit dat dit eigenlijk iets normaals is, krijg je ook al tijdens het ontwerpen in de 3D-configurator een complete impressie van waar onze logo's staan en hoe groot deze zijn. Dat zou dus geen verrassing moeten zijn. Tevens is het zo dat wij in overleg met de klant flexibel zijn, en onze logo's eventueel elders op het product kunnen plaatsen als dit beter bij je design past.
Antwoord van owayo:
Beste klant, in de maattabellen op onze site staan ook de internationale / Europese maten XS-XXL aangegeven ter vergelijking / indicatie. Op die manier wordt het owayo-matensysteem 2-12 meteen duidelijk.
eKomi
eKomi is een onafhankelijk portaal waarop klanten hun online aankoop veilig en transparant kunnen beoordelen. Onze klanten maken al sinds 2011 gebruik van eKomi om hun feedback te geven. Wij kunnen op de klantbeoordelingen bij eKomi geen invloed uitoefenen.
Duizenden andere feedbacks vind je op www.ekomi.nl